Simplifică radical activitatea zilnică. Eficientizează fluxurile documentelor și ale informațiilor

Pentru că integrează o serie de funcționalități cheie indispensabile în buna organizare a afacerii tale, LexForce te ajută să pui în practică aceste lucuri, facilitând în același timp și interacțiunea cu clienții.

 

Click pe imagine pentru mărire

Administrarea avansată a clienților și a contractelor semnate cu aceștia

• Eșalonarea onorariilor
• Se poate verifica dacă o persoana juridica are convocari sau alte evenimente notificate în Buletinul Procedurilor de Insolvență
• Rapoarte financiare pentru fiecare contract sau client
• Stocarea de fișiere pentru clienți și contracte
• Generarea automată a contractelor de asistență pe baza unor șabloane Microsoft Word

Gestionarea avansată a dosarelor

• Sincronizarea automată a dosarelor cu Portalul instanțelor de judecată (portal.just.ro)
• Administrarea termenelor, părților de judecată și a cheltuielilor de judecată
• Evidențierea automată a termenelor în calendar (agenda avocatului)
• Datele din calendarul Sintact LexForce se pot transmite automat în Google Calendar
• Stocarea de fișiere pentru dosar și pentru termene

Modul financiar perfect integrat

• Generarea facturilor și chitanțelor pe baza unor șabloane particularizate
• Evidențierea încasărilor, datoriilor și cheltuielilor
• Generarea rapoartelor financiare pe client, contract sau cabinet/societate
• Evidențierea automată a scadențelor de plata în calendar (agenda avocatului)

Operații (facturare orară) integrate pe contract și dosar

• Evidența operațiilor efectuate la un dosar sau un contract și a timpului necesar efectuării acestora
• Flexibilitate în stabilirea tarifelor orare, ele putându-se configura pe societate, contract sau avocat
• Generarea de rapoarte (decont client) pentru operațiile efectuate într-un interval de timp
• Obținerea informațiilor legate de timpul petrecut (facturat) de un avocat într-un anumit interval de timp
• Integrare cu modulul financiar

Mod de lucru centralizat

• Gestionarea activității tuturor avocaților societății
• Management activități și sarcini pentru toți avocații societății
• Urmărirea încasarilor realizate de fiecare avocat, generarea rapoartelor financiare pentru parteneri și avocații colaboratori
• Stabilirea setului de permisiuni pentru fiecare avocat în funcție de nivelul de securitate dorit